Δημιουργικοί τρόποι διδασκαλίας των αγγλικών που μπορούν να αποφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα! | Study Tours

Δημιουργικοί τρόποι διδασκαλίας των αγγλικών που μπορούν να αποφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα!

teavhers tips

Καλλιτεχνικές Δραστηριότητες

Η αλληλεπίδραση με μια σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες πριν από την ανάγνωση του κειμένου καθιστά τον μαθητή πλήρως προετοιμασμένο και ενθουσιασμένο για το ταξίδι της ανάγνωσης.

Μέσα από τη ζωγραφική, τη μουσική σύνθεση, ένα κινηματογραφικό έργο, το θέατρο ή τη γλυπτική, τα παιδιά έχουν την ευκαιρία να μοιραστούν λεξιλόγιο, ιδέες και έννοιες που στην συνέχεια δίνουν στην ανάγνωση τους νέο νόημα και σκοπό.

 

Σαφής σκοπός

Ποιο είναι το νόημα της ανάγνωσης και της σύνταξης αν δεν ξέρετε γιατί το κάνετε; Θα πρέπει να παρέχουμε στα παιδιά ξεκάθαρο σκοπό σε όλες τις εργασίες ανάγνωσης και ιδιαίτερα στις γραπτές εργασίες.

 

Ουσιώδη κίνητρα

Ένας αποτελεσματικός τρόπος αξιολόγησης της εργασίας των παιδιών, καθώς και η παροχή ενός πραγματικού κινήτρου, είναι να δημοσιεύσετε το γράψιμό τους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν ένα πρόγραμμα σχολικής συγγραφής βιβλίου. Ένα άλλο παράδειγμα είναι μια ανθολογία σύντομων ιστοριών.

 

Ερεθίσματα

Είναι σημαντικό να υπάρχει μια σειρά από προτροπές μάθησης οι οποίες θα εμπνεύσουν όλους τους μαθητές. Με αυτόν τον τρόπο καλλιεργείται το ενδιαφέρον τους να ανακαλύψουν νέα κείμενα, είδη και συγγραφείς.

Οι μαθητές μπορούν να επιλέξουν διάφορα υλικά ανάγνωσης ανάμεσα σε εφημερίδες, κλασικά κείμενα, βιβλία καθώς και τις δικές τους δημοσιευμένες ιστορίες και στη συνέχεια να παρουσιάσουν μια σχετική εργασία.

 

Θέατρο για αλληλεπίδραση και έμπνευση

Το θέατρο είναι ένα τόσο ισχυρό εργαλείο. Ένα σύνολο τεχνικών για την προώθηση της εξερεύνησης χαρακτήρων, καταστάσεων και ιστορικών γεγονότων. Αυτή η διαδικασία διευρύνει τις φαντασίες των μαθητών και τους παρέχει τις ιδέες που χρειάζονται για να δώσουν στο γράψιμό τους μια επιπλέον σπίθα.

 

Δημιουργική διδασκαλία της γραμματικής

Η γραμματική δεν μπορεί να διδαχθεί ως ανεξάρτητη δραστηριότητα. Τα παιδιά πρέπει να κατανοούν τις έννοιες της γραμματικής και αρχίζουν να τις εφαρμόζουν στο δικό τους γράψιμο και αυτό γίνεται όταν αρχίζουν να διαβάζουν με το μυαλό ενός συγγραφέα. Οι κανόνες γραμματικής αντλούνται από τα κείμενα. Κείμενα που τα παιδιά έχουν ήδη διαβάσει και έχουν κατανοήσει. Η εξερεύνηση αυτών και η δημιουργική ενσωμάτωσή τους είναι ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να γίνεται η εκμάθηση.

 

Αξιολόγηση από άλλα παιδιά και αυτοαξιολόγηση

Θα ήταν καλό τα παιδιά να αξιολογούν είτε το δικό τους, είτε το κείμενο ενός άλλο παιδιού. Μέσα από την θέση του κριτή, οι μαθητές μαθαίνουν ποιοι είναι οι στόχοι. Εκπαιδεύονται στην αναζήτηση επιτυχημένων παραδειγμάτων της μάθησης και αρθρώνουν τις απαντήσεις τους για την εργασία, με στόχο την παροχή εποικοδομητικής κριτικής. Βλέποντας τα παιδιά να μαθαίνουν το ένα από το άλλο με αυτόν τον τρόπο, ξέρετε ότι έχετε κάνει καλά τη δουλειά σας.